piątek, 25 stycznia 2013

Ludzie w reklamie (mejle zebrane)

"Czy możecie popróbować z lejałtami bez ludzi, nasz prezes za nimi nie przepada" "Facet wypada na perforacji, może przesuńmy go w dół, żeby ludzie nie odrywali mu głowy" "Na okładce raportu ludzie powinni być bardziej wizerunkowi” "Pokazywanie ludzie na opakowaniach jest nieapetyczne" "Wyszparowani ludzie powinni dać element czystości" "Cały człowiek zabiera za dużo miejsca" "Nie ucinajcie głów albo przynajmniej zostawcie ludzi do ust" „Na zdjęciu wyczuwa się, że ludzie maja relacje castingowe” „Ludzie do podmiany, są za bardzo mainstreamowi” "Musimy wybrać ludzi do wyskakujących okienek” "Użyjmy ludzi na drzwiami jako rozlużniacze i humanizatory” „Dodajmy jakiś element ludzki” "Może dajmy zamiast człowieka jakiś inny atraktor" „Ludzie są źle obrobieni”” "Spojrzenie tych ludzi powinno wyrażać innowacyjność i technologiczne zaawansowanie” „Wyrzucamy ludzi z okładki, później ich wykorzystamy”

5 komentarzy:

  1. to ludzie ludziom zgotowali ten los

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wrażenie, że większość prezesów nie przepada za ludźmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ludzie zabierają za dużo miejsca:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ludzie są be

    OdpowiedzUsuń

Szczyt wszystkiego