Posty

Wyświetlanie postów z lutego 5, 2012

Reklama starzeje się z nami

Kiedyś klienci nalegali, aby robić projekty sofistikejtet, dzisiaj wszystko jest zbyt sofistikejtet. Kiedyś klient oceniał projekt używając zwrotu "nie podoba mi się", dzisiaj wprost zadaje retoryczne pytanie "Co to za gówno?". Kiedyś były kanapki i lunch na prezentacji, dzisiaj jest woda i ciastka z poprzedniego spotkania. Kiedyś traktowana nas jak twórców, dzisiaj jak zasmarkanych wyrobników. Kiedyś kreatywni projektowali, dzisiaj kreuje klient. Kiedyś byliśmy młodsi, dzisiaj jesteśmy starsi. Kiedyś bardzo się przejmowaliśmy, dzisiaj mamy większość w dupie.

Możdżer

"Jakiś czas temu Leszek Możdżer podzielił się swoimi reklamowymi osiągnięciami. Otrzymał 20 spotów, żeby zorientować się, jakie są muzyczne trendy w reklamowaniu makaronu. Napisał muzykę i okazało się, że jego muzyka nie podkreślała produktu i była zbyt samodzielna. Zamówienie brzmiało: - Proszę napisać coś wruszającego. Za kilka dni otrzymał telefon - To zbyt wzruszające"

Proszę

"Ja was proszę, a wy nie justujecie"

Interlinia

"Interlinia powinna być maksymalnie na jedną trzecią mojego palca"

Betoniarka

"Wracamy do wersji z betoniarką na pierwszym planie, tylko prośba, żeby ją jakoś ożywić"

Kula

„Wybieramy projekt z kulą ziemską, tylko poprosimy o zmianę kształtu kuli ziemskiej”

Niżej

"Wszystko bym opuściła niżej"

Laptop

"Naszemu doradcy można położyć laptopa na biurku, a klientowi, no właśnie powinien mieć coś, co wyraźnie go identyfikuje jako człowieka nie od nas"

Kreatywny

"Kreatywny nie może robić pod siebie, w końcu pracuje w usługach"

Top of the top

Upalona babka

Statki na redzie

Rozumiem