Posty

Wyświetlanie postów z lutego 26, 2012

Gra w reklamę

Twórcy reklam dostarczają dzieciakom modnej ostatnio rozrywki, a mianowicie "Gry w reklamę". Na czym polega ta zabawa? Gracze stają obok siebie na przeciwko telewizora i rywalizują, kto szybciej wykrzyczy nazwę reklamowanego produktu. Długość rundy wyznacza czas trwania bloku reklamowego. Po nim następuje chwila przerwy, czyli trzeba obejrzeć fragment filmu lub jakiegoś programu i rozgrywana jest kolejna runda. Zdecydowanie najlepszym kanałem jest Polsat, ponieważ w ciągu godziny można rozegrać aż trzy, długie i wyczerpujące rundy. Tu grają wyłącznie zawodowcy. Walka jest zacięta i trwa do ostatniego spotu. Emocji nie brakuje, a wyniki zawsze są dwucyfrowe. Początkujący trenują na TV4, Animal Planet i wielu innych kanałach tematycznych. Wytrawni gracze zdecydowanie wolą reklamy, w których nazwa produktu nie pojawia się od razu. Tu liczą się godziny spędzone przed telewizorem, a nie tylko spostrzegawczość czy umiejętność szybkiego czytania. Mocny akcent muzyczny na początk

Ogórek

W projektach i w uwagach czuć wiosnę: "W dolnym prawym rogu dajemy grafikę, ale bez tej czeresni jednak - zbyt sie rzuca w oczy barwa, a moze zamiast niej damy ogorka zroszonego kroplami wody z ciepłego wiosennego deszczu w mazurskim parku pod brązowo czerwonymi liścmi dębu... rozmarzylem sie - podsumowując - zamiast czeresni ogorek"

Rzodkiewki

"Może dodać jakiś efekt zroszenia albo świeżego zerwania, żeby chciało sie zjeść te rzodkiewki prosto z ziemi"

Zdjęcie

"Zdjęcia ładują się bardzo długo, a jak się załadują to są do wywalenia"

Zwiewne

"Za mało to kobiece i zwiewne, może powinien robić to grafik ze szminką na ustach"

Top of the top

Upalona babka

Statki na redzie

Rozumiem