„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
ciężka sprawa
OdpowiedzUsuńto może wieeeelkie logo na apli?
OdpowiedzUsuńASCII art
OdpowiedzUsuńtrzeba znaleźć taniego ilustratora który tam zrobi ilustrację za miskę ryżu...
OdpowiedzUsuń(trzeba znaleźć głodnego ilustratora)
To może box z wpisem: "nie marnujemy pieniędzy na promocyjne zdjęcia - wolimy je wydać na produkt dla ciebie". I małym druczkiem: "żyłujemy na wszystko, więc nie spodziewaj się super jakości". ;P
OdpowiedzUsuńJeśli bedziemy mysleć i nic nie widzieć to sprawa załatwiona:)
OdpowiedzUsuń