Największy producent konserw poprosil nas o przygotowanie konkretnych materiałów reklamowych, które miały dyndać w sklepach przed świętami. W agencji zawrzało. - Zaproponujemy im spoty! - Zróbmy wizerunek! - Strategia i synergia - Pokażmy nasz dom mediowy! - Zintegrowane działania Dwa tygodnie spaliśmy w agencji i jedliśmy rybki w puszkach. Rybki naszego przyszłego klienta i konkurencji. Puszki etykiety makiety w oleju z groszkiem z sardynką z wędką z dętką po grecku i po turecku. W końcu pojechaliśmy do Trójmiasta, do "biednych" rybaków, którzy "przypadkiem" stworzyli jedną z największych marek na rynku konserw. Przez 3 godziny prezentacji panowała kompletna cisza. Słychać było jedynie statki na redzie i czkawkę grafika karmionego przez dwa tygodnie konserwami. Gdy skończył dom mediowy, rybacy utonęli w GRPs-ach. Nastała cisza. Wstał prezes podszedł do okna popatrzył na zatokę, odwrócił się i powiedział: - Mam taką propozycję. Jesteście dużą agencją, a my ...
Mam wrażenie, że robienie reklamy papierosów i alkoholu, jest dużo mniej szkodliwe, od umieszczania na plakacie bankowym - pod wielkim procentem z małą gwiazdką - wyboldowanego hasła "Weź kredyt i spełnij swoje marzenia"
OdpowiedzUsuńto jeszcze jakaś pokuta:)
OdpowiedzUsuńZa grzech fałszywego świadectwa, przeczytasz pismo święte wydrukowane takim rozmiarem czcionki, jakim miałeś zwyczaj umieszczać tekst pod gwiazdką, tyle razy, ile łez wylali ludzie, którzy poczuli się oszukani.
OdpowiedzUsuńrozgrzeszony:)
OdpowiedzUsuń