„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
Śmiej się śmiej, ale poprawki przez accounta nieraz muszę 3 razy przekazywać, a potem w druku okazuje się, że jednak nie wszystkie zostały wprowadzone.
OdpowiedzUsuńJak wiadomo operatorzy uwielbiają klientów za swoimi plecami, a już w ogóle pokazywanie palcem po monitorze jest szczytem marzeń każdego operatora.
OdpowiedzUsuńTak operatorzy to uwielbiają:)
OdpowiedzUsuńsą przecież bardzo rozmowni:)
OdpowiedzUsuńczy nikt nie jest w stanie klientowi wytłumaczyć, że to się może skończyć mordobiciem. I złamanym paluszkiem
OdpowiedzUsuń