Logo (mejle zebrane)
"Trzeba dobrać tak tło, żeby logo było friendly"
"Pole ochronne w naszym logotypie jest takie jak w tego typu logotypach..."
"Dajcie nasze logo w jakimś typowym miejscu”
"Logo dajemy po dłuższym boku, czyli normalnie"
"Wstawiliście stare logo, podeślę wam jedno z ostatnich"
"Logo przesunąłbym w standardowe miejsce, na górę po lewej stronie"
"Może warto zrobić to w formie zajawki, takiego niby teasera, bo logo musi zostać"
"Logo w kontrze ohydnie wygląda, umówmy się, że w brand booku go nie widzieliście"
"Logo okrągłe pokażmy w formie klasycznego kwadratu"
"Może zmienić logo Instytutu Matki i Dziecka, bo na naszych opakowaniach to źle wygląda"
"W teście korytarzowym spotu większość wskazała na brak jasności od poczatku o jaką firmę chodzi, logo pojawia się dopiero w 5 sekundzie..."
"Logotyp nie powinien być aż tak przerażająco ogromny"
„Proszę mi przesłać logo w wektorze, w 300 DPI”
"Logo ma taką wypustkę, tak jakby wyciągnięta ręka albo kawałek kija hokejowego, wygląda na to, że to jest stare"
"Powiększcie o 20% logo i o 10% nagrody, a resztę proporcjonalnie zmniejszcie"
"test korytarzowy" - zawsze jak widze/slysze ta fraze to wiem, ze bedzie ubaw i wszystko co nastepuje po tym nie jest juz przeze mnie traktowane powaznie. nie ma opcji :D
OdpowiedzUsuńWięcej o teście korytarzowym: http://pl.wikipedia.org/wiki/Test_6-minutowego_marszu
OdpowiedzUsuń