„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
święte słowa
OdpowiedzUsuńW świecie reklamy introligator pelni role demiurga :-)
OdpowiedzUsuńtrza słuchać
OdpowiedzUsuńI tak przy krawędzi żyć? Co to, to nie! ;)
OdpowiedzUsuńO wielki Introligatorze, okaż swą łaskę!
OdpowiedzUsuńnie ma żartów :)
OdpowiedzUsuńProfesjonalna introligatornia Łódź to miejsce, w którym tradycyjne rzemiosło łączy się z nowoczesną technologią. Navy Blue świadczy kompleksowe usługi introligatorskie obejmujące cięcie, oprawę, perforację, foliowanie czy bindowanie. Każdy projekt realizowany jest z najwyższą precyzją, co pozwala uzyskać trwałe i estetyczne wykończenie druków. Firma obsługuje zarówno małe nakłady, jak i duże produkcje, dostosowując ofertę do potrzeb klientów. To idealny partner dla drukarni, wydawnictw i przedsiębiorstw poszukujących perfekcyjnego połączenia jakości i funkcjonalności w swoich materiałach drukowanych.
OdpowiedzUsuń