„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
jestem za
OdpowiedzUsuńja również
OdpowiedzUsuńMoże jakiś wykrzyknik dodać zamiast?
OdpowiedzUsuńCzłowiek potrzebuje teraz jakiejś nadziei, więc takie dobitne niebo będzie w sam raz ;)
dobitne niebo :-)- piękne Burning Giraffe
OdpowiedzUsuńUpieram się by niebu pozostała nutka tajemniczości. Może wstawić chociaż maleńki znak zapytania?
OdpowiedzUsuńZgoda na znak zapytania, ale potem enter i dużo spacji
OdpowiedzUsuń