„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
propozycja budżetu równieź
OdpowiedzUsuńWielkanocna naklejka?
OdpowiedzUsuńjeżeli z Judaszem to jak nic wielkanocna! :D Bo jakby z gwiazdką to byłaby bożonarodzeniowa...
OdpowiedzUsuńpożyczka wielkanocna :-)
OdpowiedzUsuńTo wszystko tłumaczy! I po przemyśleniu motta stwierdzam, że niewątpliwie jest ono bardzo głębokie. Judasz koniecznie musi być, jeśli przychodzi pożyczyć na Wielkanoc ;)
Usuń