„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
Panie przodem?
OdpowiedzUsuńpanie na lewo, panowie...
OdpowiedzUsuńa potem grafik pozamiata i zatańczy jeszcze.:)
OdpowiedzUsuńPanie proszą panów
OdpowiedzUsuń"Wszyscy artyści to prostytutki"
OdpowiedzUsuńZależy jakie obrobimy mamy jeszcze na myśli, nawet jeśli wiemy o co biega, to i tak można rozumieć to przynajmniej trojako... ;]
OdpowiedzUsuńze śmiechu, az oplułam monitor :D
OdpowiedzUsuńhttp://chaotyczne.blogspot.com/
na zdrowie :-)
OdpowiedzUsuń