„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
no właśnie
OdpowiedzUsuńArt Directorzy bójcie się
OdpowiedzUsuńTo ostrzeżenie czy wskazówka? Bo patrząc z innej strony ;)
OdpowiedzUsuń- w ładnym opakowaniu sprzeda się nawet gówno.
Gówno nie potrzebuje ładnego opakowania tylko dobrej ceny, a najlepiej, najniższej na rynku :)
UsuńOkazyjniej będzie, gdy gówno rozłoży się na raty
OdpowiedzUsuńZasady handlu są takie proste.. wystarczy się schylić, a pieniądze leżą na każdym trawniku
Usuń