„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
weźmy się za ręce, a pod pachę cromaliny
OdpowiedzUsuńDawno temu wysłałem do klientki wydruk na kartce A4 ale siłą rzeczy powierzchnia zadruku była jakieś 95/96%. Dopisałem, że to 95% rzeczywistego wydruku. Dostałem odpowiedz: Proszę przysłać brakujące 5%.
OdpowiedzUsuńbardzo ładne :-) W tej sytuacji ryzykowne jest wysyłanie faktur o mniejszej powierzchni zadruku
OdpowiedzUsuńNie dodałem, że to był projekt graficzny. Jakaś okładka do katalogu - czy cóś takiego. pozdro
UsuńWidoczki formatu A4, a żółte karteczki też?
OdpowiedzUsuńone mają nam przypominać, że idziemy w stronę A4
OdpowiedzUsuń