„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
Na przykład: możliwość używania do odciągania smarków z nosa u małych dzieci ? ;)
OdpowiedzUsuńoczywiście, że wie, bo od czasu do czasu masturbuje się samochodowym
OdpowiedzUsuń"jest tego niewiele" ze względu na moc ssania nie do opisania
OdpowiedzUsuńmyślę, że komentarze kwalifikują na pełnowartościowe wpisy...
OdpowiedzUsuńteż tak myślę :-)
OdpowiedzUsuń