„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
projekt ładny, ale zamieńcie ten fiolet na jakiś bardziej biznesowy kolor
OdpowiedzUsuń– zmieńcie ten szary.
OdpowiedzUsuń– na ciemniejszy, czy na jaśniejszy?
– ma być nie za ciemny i nie za jasny...
Kiedyś zaproponowałem klientce, żebyśmy razem poszukali koloru biznesowego w pantonowniku. Wzięła go do ręki:
OdpowiedzUsuń- Jakie to śliczne jak w Sephorze!