„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
Kurczę, co to znaczy "wygrać pierwiastek męski"?! Nie chcę wspominać skojarzongo całkowania...
OdpowiedzUsuńAle poza tym, jest OK: u mnie też żarówki zmieniają Osobnicy, bo ja się nie tykam. ;)
"A pani stoi obok"... i robi dobre wrażenie - mi lajk it :)
to nasuwa się pytanie jak wygrać pierwiastek żeński?
OdpowiedzUsuńJa jestem zagorzałą feministką, więc o tym mogę tomy napisać. ;P Ale na skróty: do wygrania żeńskiego pierwiastka kolor różowy zawsze pomaga i fajne koraliki - twierdzę po sobie oczywiście (mam na dowód cała szafę i półkę regału). :)
OdpowiedzUsuńMamy kolor i mniej więcej tonację. Może będę nieostrożny, jeśli spytam czy miejscem do wygrania pierwiastka żeńskiego jest kuchnia?
OdpowiedzUsuńKuchnia ostatecznie wygrywa każdy pierwiastek, zgodnie z powiedzeniem "przez żołądek do serca". Ale jeśli to ma być wizja "pani gotuje obiad, a pan stoi obok" to fatalna i niesmak powodująca. O wiele lepsza jest "pani przymierza nową sukienkę w sklepie, a pan zachwycony stoi obok".
OdpowiedzUsuń