Największy producent konserw poprosil nas o przygotowanie konkretnych materiałów reklamowych, które miały dyndać w sklepach przed świętami. W agencji zawrzało. - Zaproponujemy im spoty! - Zróbmy wizerunek! - Strategia i synergia - Pokażmy nasz dom mediowy! - Zintegrowane działania Dwa tygodnie spaliśmy w agencji i jedliśmy rybki w puszkach. Rybki naszego przyszłego klienta i konkurencji. Puszki etykiety makiety w oleju z groszkiem z sardynką z wędką z dętką po grecku i po turecku. W końcu pojechaliśmy do Trójmiasta, do "biednych" rybaków, którzy "przypadkiem" stworzyli jedną z największych marek na rynku konserw. Przez 3 godziny prezentacji panowała kompletna cisza. Słychać było jedynie statki na redzie i czkawkę grafika karmionego przez dwa tygodnie konserwami. Gdy skończył dom mediowy, rybacy utonęli w GRPs-ach. Nastała cisza. Wstał prezes podszedł do okna popatrzył na zatokę, odwrócił się i powiedział: - Mam taką propozycję. Jesteście dużą agencją, a my ...
Kurczę, co to znaczy "wygrać pierwiastek męski"?! Nie chcę wspominać skojarzongo całkowania...
OdpowiedzUsuńAle poza tym, jest OK: u mnie też żarówki zmieniają Osobnicy, bo ja się nie tykam. ;)
"A pani stoi obok"... i robi dobre wrażenie - mi lajk it :)
to nasuwa się pytanie jak wygrać pierwiastek żeński?
OdpowiedzUsuńJa jestem zagorzałą feministką, więc o tym mogę tomy napisać. ;P Ale na skróty: do wygrania żeńskiego pierwiastka kolor różowy zawsze pomaga i fajne koraliki - twierdzę po sobie oczywiście (mam na dowód cała szafę i półkę regału). :)
OdpowiedzUsuńMamy kolor i mniej więcej tonację. Może będę nieostrożny, jeśli spytam czy miejscem do wygrania pierwiastka żeńskiego jest kuchnia?
OdpowiedzUsuńKuchnia ostatecznie wygrywa każdy pierwiastek, zgodnie z powiedzeniem "przez żołądek do serca". Ale jeśli to ma być wizja "pani gotuje obiad, a pan stoi obok" to fatalna i niesmak powodująca. O wiele lepsza jest "pani przymierza nową sukienkę w sklepie, a pan zachwycony stoi obok".
OdpowiedzUsuń