„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
no to może najszybszy internet ze skwarkami w tle ?
OdpowiedzUsuńHaha, właśnie przyszły mi skwarki do głowy gdy przeczytałam wpis. :)
OdpowiedzUsuńBo cząstki elementarne zwane "kwarkami s" czyli po mojemu "skarkami" (logiczne, nieprawdaż) śmigają z prędkością światła w tzw. mezonach. Taka słoneczna okrasa chyba klientu wystarczy? - a jak nie, to na drzewo go spuścić. ;) Hasło: Internet Mknący jak Światło na Skwarkach