„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
- Poproszę 20 deko sera. Tylko żeby był dobrej jakości - najlepiej 300 dpi.
OdpowiedzUsuńhehe, 300 DPI w wektorze. To prawie jak ostatnia na GL dyskusja o drukarni RGB :)
OdpowiedzUsuńZnajomy kiedyś usłyszał- poproszę to logo w kolorze wektorowym...
OdpowiedzUsuńw kolorze wektorowym...:)
OdpowiedzUsuńale ile megapikseli ma mieć?
OdpowiedzUsuńPani z marketingu zgodziła się wysłać logo (mailem) pod warunkiem że odeślemy je z powrotem "bo jeszcze będę je potrzebować"
OdpowiedzUsuńpracuje na bitmapach (animacja); często mam uwagi: proszę przesunąć element o 2cm w lewo.
OdpowiedzUsuńAle na jakim monitorze te 2cm? 19 calowym czy 30 calowym?
śliczne:)
OdpowiedzUsuń