Disclaimer
"Disclaimer prawdę Ci powie" pod warunkiem, że go przeczytasz.
Jeśli korzystasz z usług instytucji finansowych, musisz sobie zdać sprawę, że informacje zawarte w materiałach reklamowych mają charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny, a to znaczy, że nie znaczą nic. Po kolei (zawsze jest drobną literką, to tym razem będzie wielką):
1. MATERIAŁ REKLAMOWY NIE STANOWI OFERTY W ROZUMIENIU USTAWY Z DNIA 23 KWIETNIA 1964 ROKU KODEKSU CYWILNEGO.
2. INFORMACJE ZAWARTE W MATERIALE NIE MOGĄ BYĆ TRAKTOWANE JAKO USLUGA DORADZTWA INWESTYCYJNEGO, PODATKOWEGO LUB JAKO FORMA ŚWIADCZENIA POMOCY PRAWNEJ.
3. INSTYTUCJA NIE GWARANTUJE OSIĄGNIECIA ZYSKU Z INWESTYCJI.
4. WYKORZYSTANIE PRZEZ KLIENTA INFORMACJI ZAMIESZCZONYCH W MATERIALE JAKO PRZESŁANKI DO PODJĘCIA DECYZJI INWESTYCYJNEJ, NASTĘPUJE WYŁĄCZNIE NA RYZYKO KLIENTA.
5. INSTYTUCJA ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO POMYŁEK I BŁĘDÓW W DRUKU.
Co to wszystko znaczy? To, że wielka cyfra w materiałach reklamowych instytucji finansowych mogłaby być każdą dowolną cyfrą. Klient może tyle samo zarobić, co stracić i nie może mieć do nikogo pretensji. Poza tym cyfra nie zachęca, nic nie sugeruje i może być błędnie wydrukowana.
Jeśli korzystasz z usług instytucji finansowych, musisz sobie zdać sprawę, że informacje zawarte w materiałach reklamowych mają charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny, a to znaczy, że nie znaczą nic. Po kolei (zawsze jest drobną literką, to tym razem będzie wielką):
1. MATERIAŁ REKLAMOWY NIE STANOWI OFERTY W ROZUMIENIU USTAWY Z DNIA 23 KWIETNIA 1964 ROKU KODEKSU CYWILNEGO.
2. INFORMACJE ZAWARTE W MATERIALE NIE MOGĄ BYĆ TRAKTOWANE JAKO USLUGA DORADZTWA INWESTYCYJNEGO, PODATKOWEGO LUB JAKO FORMA ŚWIADCZENIA POMOCY PRAWNEJ.
3. INSTYTUCJA NIE GWARANTUJE OSIĄGNIECIA ZYSKU Z INWESTYCJI.
4. WYKORZYSTANIE PRZEZ KLIENTA INFORMACJI ZAMIESZCZONYCH W MATERIALE JAKO PRZESŁANKI DO PODJĘCIA DECYZJI INWESTYCYJNEJ, NASTĘPUJE WYŁĄCZNIE NA RYZYKO KLIENTA.
5. INSTYTUCJA ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO POMYŁEK I BŁĘDÓW W DRUKU.
Co to wszystko znaczy? To, że wielka cyfra w materiałach reklamowych instytucji finansowych mogłaby być każdą dowolną cyfrą. Klient może tyle samo zarobić, co stracić i nie może mieć do nikogo pretensji. Poza tym cyfra nie zachęca, nic nie sugeruje i może być błędnie wydrukowana.
strach się bać:)
OdpowiedzUsuńgdyby ktoś mial zaparcie, mógłby latać po sądach i pewnie zarobiłby parę groszy
OdpowiedzUsuńUga buga, 15 % gugugugu
OdpowiedzUsuń