„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
Mają być trzy szóstki
OdpowiedzUsuńo tym samym pomyślałam, co poprzednik:-) Może to były szóstki, ino kod był do góry nogami?;-)
OdpowiedzUsuńTo chyba nie będę oryginalna, jak powiem, że i ja pomyślałam o pewnej sekwencji szóstek ]:->
OdpowiedzUsuńczyli wszystko jasne :)
OdpowiedzUsuńdobrze, że nie 6, bo byłby to szatański produkt...
OdpowiedzUsuń