„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
Smaczniście :):):)
OdpowiedzUsuńna drugiej i trzeciej udka i skrzydełka, a na ostatniej stronie szyjka i podroby.
Piersi nie ruszam bo to oklepany temat
No faktycznie piersi są zbyt oklepane :-)
OdpowiedzUsuńZamawiającym był Drobimex?
OdpowiedzUsuń"Kura nowym koniem wieprzowiny" (z dzisiejszej głównej GW). Tak tylko zauważam...;)
OdpowiedzUsuńsłusznie :-)
OdpowiedzUsuńodważny pomysł - rozkładające się stworzenie zazwyczaj wygląda mało atrakcyjnie!
OdpowiedzUsuń