„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
Każdy powinien sobie rano tego mejla czytać na głos. Chamstwo jest nieprawdopodobne. Buźka tak trzymać.
OdpowiedzUsuńPod literą "p" jest jeszcze przepraszać. Można wpisać w bezokoliczniku, a World to podkreśli na czerwono.
OdpowiedzUsuńNajpierw trzeba szkołę skończyć, a nie po maturze do roboty iść i wspinac sie po "szczebelkach tzw. kariery"
OdpowiedzUsuńAgencje zbyt często ustępują i dlatego są tak traktowane. Jeśli ktoś sam siebie nie szanuje, to trudno, żeby inni go szanowali. Jak kopniesz psa i się nie odgryzie, to bedziesz go cały czas glanować. A że na rynku jest kupa kundli z wielkimi oczami to już inna sprawa...
OdpowiedzUsuńW MMP powinna pojawić sie rubryka, która będzię pietnowała takie zachowania.
OdpowiedzUsuńJa we wzorze umowy mam zapis, że nie zgadzam się na poprawki klienta, jeśli są sprzeczne z normami językowymi lub regułami sztuki. Klienci to zazwyczaj respektują. Jedna pani nawet pochwaliła.
OdpowiedzUsuńno to gratulacje
OdpowiedzUsuń