„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
Może "pieśer" albo "śur"?
OdpowiedzUsuńSorki, zmęczonam, więc tylko na to mnie teraz stać.
P.S. Czy to konkurs z nagrodami? ;)
"pżeńeś nr"
OdpowiedzUsuńnie jest żle, ale poproszę o minimum trzy propozycje
OdpowiedzUsuńCytując mojego kolegę "twardzele nie potrzebują samogłosek", więc:
OdpowiedzUsuńprznś nmr
ładne:)
OdpowiedzUsuńsru go tam
OdpowiedzUsuńmuwener...
OdpowiedzUsuń