„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
Koło, trójkąt, kwadrat i chmurka - może ktoś zna wzór na powierzchnię lub obwód figury retorycznej?
OdpowiedzUsuńPi-er-do kwadratu-ry koła.
OdpowiedzUsuńDzięki:)
OdpowiedzUsuń"żywsza figura w chmurkach".... może anioł?
OdpowiedzUsuń"z jakąś żywszą figurą, może w chmurkach" ...
OdpowiedzUsuńmoże anioł?