„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
Dzięki za mejla, swoją drogą chciałbym zobaczyć taką koszulkę
OdpowiedzUsuńPracuję trochę w grafice, a jedyne co potrafię na to powiedzieć to: eeeee? ;)
OdpowiedzUsuńTo kwestia umiejętnego rozmieszczenia przecinków i myślnika. Ale faktycznie, na pierwszy rzut oka to czuję się ogłupiona jak słuchając piania Wojewódzkiego.
OdpowiedzUsuńdostałam kiedyś zalecenie domalowania hostessie złotego paska w kolorze czerwonym - łapię klimat, łapię klimat...
OdpowiedzUsuńNa cromalinie czarny pod światło bije fioletem
OdpowiedzUsuńmnie kiedyś poproszono o wymyślenie nowego kształtu koła. Deadline do 15.00 ;)
OdpowiedzUsuńhahaahah dobre ! to w końcu jakiego koloru ma być krzyż a jakiego tło?:P
OdpowiedzUsuńno właśnie jakiego?
OdpowiedzUsuńproponuje DWA KRZYŻE: czerwony krzyż na białym tle a obok biały krzyż na czerwonym - bo:(ma być) Z krzyżem na białym tle, (krzyż) koloru czerwonego (oraz) na czerwonym tle (krzyż) w kolorze białym"
OdpowiedzUsuńBóg zapłać
OdpowiedzUsuń