Największy producent konserw poprosil nas o przygotowanie konkretnych materiałów reklamowych, które miały dyndać w sklepach przed świętami. W agencji zawrzało. - Zaproponujemy im spoty! - Zróbmy wizerunek! - Strategia i synergia - Pokażmy nasz dom mediowy! - Zintegrowane działania Dwa tygodnie spaliśmy w agencji i jedliśmy rybki w puszkach. Rybki naszego przyszłego klienta i konkurencji. Puszki etykiety makiety w oleju z groszkiem z sardynką z wędką z dętką po grecku i po turecku. W końcu pojechaliśmy do Trójmiasta, do "biednych" rybaków, którzy "przypadkiem" stworzyli jedną z największych marek na rynku konserw. Przez 3 godziny prezentacji panowała kompletna cisza. Słychać było jedynie statki na redzie i czkawkę grafika karmionego przez dwa tygodnie konserwami. Gdy skończył dom mediowy, rybacy utonęli w GRPs-ach. Nastała cisza. Wstał prezes podszedł do okna popatrzył na zatokę, odwrócił się i powiedział: - Mam taką propozycję. Jesteście dużą agencją, a my ...
Dzięki za mejla, swoją drogą chciałbym zobaczyć taką koszulkę
OdpowiedzUsuńPracuję trochę w grafice, a jedyne co potrafię na to powiedzieć to: eeeee? ;)
OdpowiedzUsuńTo kwestia umiejętnego rozmieszczenia przecinków i myślnika. Ale faktycznie, na pierwszy rzut oka to czuję się ogłupiona jak słuchając piania Wojewódzkiego.
OdpowiedzUsuńdostałam kiedyś zalecenie domalowania hostessie złotego paska w kolorze czerwonym - łapię klimat, łapię klimat...
OdpowiedzUsuńNa cromalinie czarny pod światło bije fioletem
OdpowiedzUsuńmnie kiedyś poproszono o wymyślenie nowego kształtu koła. Deadline do 15.00 ;)
OdpowiedzUsuńhahaahah dobre ! to w końcu jakiego koloru ma być krzyż a jakiego tło?:P
OdpowiedzUsuńno właśnie jakiego?
OdpowiedzUsuńproponuje DWA KRZYŻE: czerwony krzyż na białym tle a obok biały krzyż na czerwonym - bo:(ma być) Z krzyżem na białym tle, (krzyż) koloru czerwonego (oraz) na czerwonym tle (krzyż) w kolorze białym"
OdpowiedzUsuńBóg zapłać
OdpowiedzUsuń