piątek, 24 września 2010

Zielone światło

"Przepraszam, że się nad tym napracowaliście i nic z tego nie wychodzi. Niestety nie wiem jak w przyszłości tego uniknąć, bo do tej pory było na to zielone światło, ale nagle zgasło..."

Ma być

"Ma być inny od standardowych. Ma mieć w sobie coś niepowtarzalnego. Ma podkreślać, że jest to limitowana wersja, ma łączyć cechy nowoczesności i przyciągać wzrok. No i koniecznie unisex"*

*chodzi o promocyjny kubek - przypomina autor

Studio

"Projekty kartki świątecznej są do niczego. Jak tak dalej będzie, wypchniemy to na zewnątrz. Mamy studio, które robi to w 5 minut z pocałowaniem w rękę"

KV

"Niech KV będzie bardziej biznesowy (nie znajdujemy innych słów, ale mamy nadzieję, że wiecie, co mamy na myśli)"

Wino

"Z poprzedniej wysyłki zostało nam 200 butelek wina. Może macie jakiś pomysł na ich zagospodarowanie?"

Pytanie

"Z czymś takim to mnie prezes wyrzuci. Idę do niego za 15 minut. Jakie widzicie wyjście z sytuacji?"

Pani w kapeluszu

"Proszę wyszparować tę panią w kapeluszu po środku"

Hasło

"Hasło promocyjne powinno zwracać uwagę, zachęcać do działania i niegwałcić zasad języka ojczystego"

Afirmacja

"Naszą markę zawsze pokazujemy przez afirmację, a nie na odwrót"

Pan

"Zdjęcia nam sie podoba, oddaje klimat naszej marki, tylko ten pan nie siedzi w grupie docelowej"*


* na tle biurowców był tylko jeden pan - przypomina autor

JPG

"Czy możecie mi wysłać jpeg-a, ale takiego na przeźroczystym tle"

Projekt

"Nie mamy jeszcze elementów, ale zacznij to już składać, bo się nie wyrobimy"

Zdjęcie

"Proszę obrócić samochód tak, aby tył był widoczny"

I am very happy

"I am very happy with advertising but I just have one problem... we have paid for full colour page ads but I see that the backgrounds are white"

CPP

"Ja doskonale wiem, co to jest CPP, ale czy możesz mi to jeszcze raz wytłumaczyc..."

Święta

"Prosimy o niebanalne nawiązanie do świąt w projekcie, np. choinka w tle i niebanalne kolory - zielony i bordo"

Głowa i żarówka

"Musimy znaleźć bardziej innowacyjny obrys głowy i bardziej technologiczną żarówkę"

Orzeżwiający font

"Musimy odświeżyć ten font tak, żeby bardziej mówił o orzeźwieniu"


 

Proszę

"Proszę zwiększyć trzcionkę"


"Wysyłam wam zdjęcia w jakości 300 dioptri"


"Proszę o zarejestrowanie domeny w jpg-u. Zależy nam na czasie"


Podczas pierwszej prezentacji filmu (offline) klient zrobil awanturę:

"Nie rozumiem, dlaczego mam film tylko na jedną trzecią ekranu skoro płacę za cały....."*

*chodziło o kaszety - przypomina autor

Cmyk

Podczas prezentacji opakowań, klient zaprotestował na stwierdzenie, ze opakowanie składa się z 4 kolorów (CMYK):

" Agencja mnie oszukuje, w tej chwili naliczyłem conajmniej 15..."

Jaja

Klient podczas krecenia spotu, w którym głównym bohaterem była wytloczka z jajkami (packshot z promocyjną ceną):
" ...kochani, mam problem....te jajka są za bardzo podobne do siebie...".

Packshot

Klient, dyrektor marketingu, na trzeciej prezentacji spotu rekamowego:


"Panie, a co to jest właściwie ten packshot?"

Sugestia

Klient na nieśmiałą sugestię, że takiego małego elementu graficznego nikt nie zauważy:


"Ja zauważę! Ja jestem Twoim pierdolonym Klientem!"

Kolory

„Podciągnęłabym trochę kolory”

Propozycja Hasła

„W hasłach promocyjnych używajmy słów mocnych i dosadnych…na przykład kup teraz”

Misja

„Podoba nam się hasło ze słowem misja…poszukałabym jednak innego słowa, które bardziej oddaje challenge”

Kula ziemska

„Wybieramy projekt z kula ziemską, tylko poprosimy o zmianę kształtu kuli ziemskiej”

Szczyt wszystkiego