piątek, 5 października 2012

Hasło

Mejle zebrane: "Czy to hasło jest takie długie świadomie?" "Prośba o przygotowanie takiego hasła ogólnego, najlepiej takiego hasłowego" "Może hasło damy takim charakterystycznym fontem do haseł, a resztę tekstu takim spokojniejszym?" "Nie chcemy hasła na podłodze, bo ludzie muszą je czytać ze spuszczonymi głowami" "Dajmy hasło, które zachęca w bardziej bezpośredni sposób, żeby ludzie poczuli, że muszą" "Prośba, żeby na woblerze było hasło w stylu: stop, baczność" "Wszystko jest z innej bajki, może hasło to jakoś zepnie?" "W haśle brakuje akcentów imageowych, mam na myśli jakieś wizerunkowe słowa klucze" "Wyboldowanie w haśle słowa "wyjątkowość" nie jest niczym wyjątkowym" "Pamiętajcie, że promocja ma sprzedawać, a zaproponowane hasła są za mało intrygujące" "Mam sugestię, żeby skrócić hasło do niezbędnych słów" „W hasłach promocyjnych używajmy słów mocnych i dosadnych, na przykład kup teraz” "Dobrze gdyby hasło było fajne i kreatywne, ograniczało się do dwóch, trzech słów nie więcej i mówiło o usłudze - "proste i szybkie rozwiązanie" "Biznes też potrafi być na luzie, może hasło dać odręcznym fontem" „Podoba nam się hasło ze słowem misja, poszukałabym jednak innego słowa, które bardziej oddaje challenge”

środa, 3 października 2012

Copywriter (mejle zebrane)

„Wasz copywriter połyka końcówki” "Niech copywriter zawsze sczytuje przed wlaniem i po wlaniu" "Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?" "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował" „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” "Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony" "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" "W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" "Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści" „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin” „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”

wtorek, 2 października 2012

Kolory reklamy

Mejle zebrane: "Poszukajmy jeszcze kolorystyki, może warto popróbować z kolorem biznesowym" "Ogólnie jest za szaro, mam na myśli wrażenie, a nie kolory, może dodać wrażeniowo czerwonego albo coś innego z tęczy" "Nie ma kolorów generycznych, wszystkie są już zawłaszczone" "Ze względów budżetowych rezygnujemy z przejść tonalnych i ograniczamy kolory do niezbędnego minimum" "Uspokajamy kolorystykę i rozpychamy elementy na dole, bo ciasnota i duchota tam straszna" "Najprościej byłoby wyprowadzić kolory z naszego logotypu, czyli zielony i niebieski, bo pozostałe są generyczne" "Nie wypowiadam się w kwestii kolorystyki, bo nie są to moje ulubione kolory" "Bardzo brzydka kolorystyka, alpinizm to wyjątkowo kolorowy sport" "Na pierwszy rzut oka za dużo w tym plakacie kolorów, proponuje podejść do tematu bardziej monochromatycznie" "Wyświetliliśmy sobie przesłany przez Was jpg na rzutniku i porównaliśmy z nadesłanym cromalinem. Niestety kolory nie zgadzają się" "Na naszej drukarce kolory wychodzą zupełnie inne" „Prosimy o niebanalne nawiązanie do świąt w projekcie, np. choinka w tle i niebanalne kolory - zielony i bordo"

Szybko

"We wstępie za szybko przechodzisz do rzeczy, trzeba dołożyć jakąś formułkę grzecznościową"

Szczyt wszystkiego