Posty

Wyświetlanie postów z września 30, 2012

Hasło

Mejle zebrane: "Czy to hasło jest takie długie świadomie?" "Prośba o przygotowanie takiego hasła ogólnego, najlepiej takiego hasłowego" "Może hasło damy takim charakterystycznym fontem do haseł, a resztę tekstu takim spokojniejszym?" "Nie chcemy hasła na podłodze, bo ludzie muszą je czytać ze spuszczonymi głowami" "Dajmy hasło, które zachęca w bardziej bezpośredni sposób, żeby ludzie poczuli, że muszą" "Prośba, żeby na woblerze było hasło w stylu: stop, baczność" "Wszystko jest z innej bajki, może hasło to jakoś zepnie?" "W haśle brakuje akcentów imageowych, mam na myśli jakieś wizerunkowe słowa klucze" "Wyboldowanie w haśle słowa "wyjątkowość" nie jest niczym wyjątkowym" "Pamiętajcie, że promocja ma sprzedawać, a zaproponowane hasła są za mało intrygujące" "Mam sugestię, żeby skrócić hasło do niezbędnych słów" „W hasłach promocyjnych używajmy słów mocnyc

Copywriter (mejle zebrane)

„Wasz copywriter połyka końcówki” "Niech copywriter zawsze sczytuje przed wlaniem i po wlaniu" "Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?" "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował" „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” "Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony" "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" "W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" "Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści" „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin” „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”

Kolory reklamy

Mejle zebrane: "Poszukajmy jeszcze kolorystyki, może warto popróbować z kolorem biznesowym" "Ogólnie jest za szaro, mam na myśli wrażenie, a nie kolory, może dodać wrażeniowo czerwonego albo coś innego z tęczy" "Nie ma kolorów generycznych, wszystkie są już zawłaszczone" "Ze względów budżetowych rezygnujemy z przejść tonalnych i ograniczamy kolory do niezbędnego minimum" "Uspokajamy kolorystykę i rozpychamy elementy na dole, bo ciasnota i duchota tam straszna" "Najprościej byłoby wyprowadzić kolory z naszego logotypu, czyli zielony i niebieski, bo pozostałe są generyczne" "Nie wypowiadam się w kwestii kolorystyki, bo nie są to moje ulubione kolory" "Bardzo brzydka kolorystyka, alpinizm to wyjątkowo kolorowy sport" "Na pierwszy rzut oka za dużo w tym plakacie kolorów, proponuje podejść do tematu bardziej monochromatycznie" "Wyświetliliśmy sobie przesłany przez Was jpg na rzutniku i porównaliś

Szybko

"We wstępie za szybko przechodzisz do rzeczy, trzeba dołożyć jakąś formułkę grzecznościową"

Top of the top

Upalona babka

Statki na redzie

Rozumiem