czwartek, 25 kwietnia 2013

System miar w reklamie (mejle zebrane)

"Interlinia powinna być na pół mojego palca" "Projekty są z grubsza w porządku" "Kolor czcionki jest ciut przy ciemny" „Na moje oko to nie jest zgodne z brand bookiem” "Temiat pilny w zasadzie na już" "Wszystko trochę w dół" "Cały tekst w prawo odrobinę" „Dodaj kapkę bordo do tej świątecznej zieleni” "Czy nie moglibyśmy trochę inaczej tego narysować" "Marginesy powinny być takie, żeby zmieścił się długopis na szerokość" „Mam jeszcze dosłownie tyci poprawki do copy” "Font ma za długie ogonki, takie kulfonki" "Wyświetla nam się ten baner lekko rozciągnięty"

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Celebryci w reklamie (mejle zebrane)

„Zastanówcie się kto z tych mniej znanych, ma potencjał celebryty”,"Szukamy celebrytki, która nie wymaga dużej ilości DTP","Chcemy wziąć celebrytę, który nie ma jeszcze zgranej twarzy”, "Znajdzcie celebrytę, który gra na jakimś instrumencie i nikt o tym nie wie", "Wzięcie celebryty to świetny pomysł, tylko musicie dać nam gwarancje, że nie będzie afery jak z Tigerem Woodsem”, „Poszukajcie celebryty z niższej półki”, „Do naszej marki pasowałby taki trochę młody Stuhr, trochę Seweryn z "Ziemi obiecanej", znacie kogoś takiego?”, „Jeśli weźmiemy trzech celebrytów, będzie taniej?","Gdybyśmy zdecydowali się na celebrytę, to tylko takiego, który nie pije i nie jeździ samochodem", "Wolelibyśmy celebrytę z gór", "ile kosztuje najdroższy celebryta, taki celbryta celebrytów?", "Orientujecie się, za ile już można mieć celebrytę".

Szczyt wszystkiego