piątek, 10 lutego 2012

Reklama starzeje się z nami

Kiedyś klienci nalegali, aby robić projekty sofistikejtet, dzisiaj wszystko jest zbyt sofistikejtet. Kiedyś klient oceniał projekt używając zwrotu "nie podoba mi się", dzisiaj wprost zadaje retoryczne pytanie "Co to za gówno?". Kiedyś były kanapki i lunch na prezentacji, dzisiaj jest woda i ciastka z poprzedniego spotkania. Kiedyś traktowana nas jak twórców, dzisiaj jak zasmarkanych wyrobników. Kiedyś kreatywni projektowali, dzisiaj kreuje klient. Kiedyś byliśmy młodsi, dzisiaj jesteśmy starsi. Kiedyś bardzo się przejmowaliśmy, dzisiaj mamy większość w dupie.

środa, 8 lutego 2012

Możdżer

"Jakiś czas temu Leszek Możdżer podzielił się swoimi reklamowymi osiągnięciami. Otrzymał 20 spotów, żeby zorientować się, jakie są muzyczne trendy w reklamowaniu makaronu. Napisał muzykę i okazało się, że jego muzyka nie podkreślała produktu i była zbyt samodzielna. Zamówienie brzmiało: - Proszę napisać coś wruszającego. Za kilka dni otrzymał telefon - To zbyt wzruszające"

Szczyt wszystkiego