Posty

Wyświetlanie postów z października 7, 2012

Może

"Może zastanówcie się w agencji kto z mniej znanych aktorów ma potencjał celebryty"

Odprawniczyć

"W regulaminie promocji wszystko jest napisane, trzeba to odprawniczyć i macie zasady na plakat"

Znaczki

"Hasło będzie drukowane na znaczkach, dlatego najlepiej jakby składało się z 2 lub 3 słów, a może uda się załatwić 1 słowem?"

Logo (mejle zebrane)

"Trzeba dobrać tak tło, żeby logo było friendly" "Pole ochronne w naszym logotypie jest takie jak w tego typu logotypach..." "Dajcie nasze logo w jakimś typowym miejscu” "Logo dajemy po dłuższym boku, czyli normalnie" "Wstawiliście stare logo, podeślę wam jedno z ostatnich" "Logo przesunąłbym w standardowe miejsce, na górę po lewej stronie" "Może warto zrobić to w formie zajawki, takiego niby teasera, bo logo musi zostać" "Logo w kontrze ohydnie wygląda, umówmy się, że w brand booku go nie widzieliście" "Logo okrągłe pokażmy w formie klasycznego kwadratu" "Może zmienić logo Instytutu Matki i Dziecka, bo na naszych opakowaniach to źle wygląda" "W teście korytarzowym spotu większość wskazała na brak jasności od poczatku o jaką firmę chodzi, logo pojawia się dopiero w 5 sekundzie..." "Logotyp nie powinien być aż tak przerażająco ogromny" „Proszę mi przesłać logo

Tło

"W składowych tła brakuje słońca"

Top of the top

Upalona babka

Statki na redzie

Rozumiem