Posty

Wyświetlanie postów z października 28, 2018

Niezdjęciowo

""Klient wolałby uniknąć wydawania pieniędzy na zdjęcia, dlatego próbujmy mysleć niezdjęciowo"

Poziom

"Bardziej nam się podoba ta opcja z poziomymi paskami, ale po odwróceniu kartki pionowe też wyglądają dobrze, może spróbujcie jeszcze zrobić projekt z pionowymi w poziomie bez odwracania kartki"

Rumianek

"Akceptujemy projekt. Tego rumianku nie musiało być aż tak dużo” Odpowiedz klienta na podesłany przez agencję plik wchujrumianku.jpg – nazwany tak „roboczo” przez operatora.

Oczy

Rozpaczliwy mejl operatora DTP, bezlitośnie pokazujący, że nie wszystko da się ukryć przy pomocy fotoszopa. "Po ostatnich uwagach się poddaje! Pałujemy się z jednym zdjęciem 3 dni, może warto namówić klienta na inne zdjęcie? Cały czas jest coś nie tak, cera za gładka, za parchata, nic z tego nie będzie...laska ma oczy zdziry i fotoszop tu nie pomoże"

Ludzie w reklamie (mejle zebrane)

Czy możecie popróbować z lejałtami bez ludzi, nasz prezes za nimi nie przepada --- Facet wypada na perforacji, może przesuńmy go w dół, żeby ludzie nie odrywali mu głowy --- Na okładce raportu ludzie powinni być bardziej wizerunkowi --- Pokazywanie ludzie na opakowaniach jest nieapetyczne --- Wyszparowani ludzie powinni dać element czystości --- Cały człowiek zabiera za dużo miejsca --- Nie ucinajcie głów albo przynajmniej zostawcie ludzi do ust --- Na zdjęciu wyczuwa się, że ludzie maja relacje castingowe --- Ludzie do podmiany, są za bardzo mainstreamowi --- Musimy wybrać ludzi do wyskakujących okienek --- Użyjmy ludzi na drzwiami jako rozlużniacze i humanizatory --- Dodajmy jakiś element ludzki --- Może dajmy zamiast człowieka jakiś inny atraktor --- Ludzie są źle obrobieni --- Spojrzenie tych ludzi powinno wyrażać innowacyjność i technologiczne zaawansowanie --- Wyrzucamy ludzi z okładki, później ich wykorzystamy ---

Top of the top

Upalona babka

Statki na redzie

Rozumiem