Pierwiastek

"Wygrajmy jeszcze pierwiastek męski, może jak pan naprawia auto, a pani stoi obok"

Komentarze

  1. Kurczę, co to znaczy "wygrać pierwiastek męski"?! Nie chcę wspominać skojarzongo całkowania...
    Ale poza tym, jest OK: u mnie też żarówki zmieniają Osobnicy, bo ja się nie tykam. ;)
    "A pani stoi obok"... i robi dobre wrażenie - mi lajk it :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to nasuwa się pytanie jak wygrać pierwiastek żeński?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zagorzałą feministką, więc o tym mogę tomy napisać. ;P Ale na skróty: do wygrania żeńskiego pierwiastka kolor różowy zawsze pomaga i fajne koraliki - twierdzę po sobie oczywiście (mam na dowód cała szafę i półkę regału). :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy kolor i mniej więcej tonację. Może będę nieostrożny, jeśli spytam czy miejscem do wygrania pierwiastka żeńskiego jest kuchnia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuchnia ostatecznie wygrywa każdy pierwiastek, zgodnie z powiedzeniem "przez żołądek do serca". Ale jeśli to ma być wizja "pani gotuje obiad, a pan stoi obok" to fatalna i niesmak powodująca. O wiele lepsza jest "pani przymierza nową sukienkę w sklepie, a pan zachwycony stoi obok".

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Copywriter (mejle zebrane)

Statki na redzie

Top of the top

Upalona babka

Statki na redzie

Rozumiem