wtorek, 9 października 2012

Logo (mejle zebrane)

"Trzeba dobrać tak tło, żeby logo było friendly" "Pole ochronne w naszym logotypie jest takie jak w tego typu logotypach..." "Dajcie nasze logo w jakimś typowym miejscu” "Logo dajemy po dłuższym boku, czyli normalnie" "Wstawiliście stare logo, podeślę wam jedno z ostatnich" "Logo przesunąłbym w standardowe miejsce, na górę po lewej stronie" "Może warto zrobić to w formie zajawki, takiego niby teasera, bo logo musi zostać" "Logo w kontrze ohydnie wygląda, umówmy się, że w brand booku go nie widzieliście" "Logo okrągłe pokażmy w formie klasycznego kwadratu" "Może zmienić logo Instytutu Matki i Dziecka, bo na naszych opakowaniach to źle wygląda" "W teście korytarzowym spotu większość wskazała na brak jasności od poczatku o jaką firmę chodzi, logo pojawia się dopiero w 5 sekundzie..." "Logotyp nie powinien być aż tak przerażająco ogromny" „Proszę mi przesłać logo w wektorze, w 300 DPI” "Logo ma taką wypustkę, tak jakby wyciągnięta ręka albo kawałek kija hokejowego, wygląda na to, że to jest stare" "Powiększcie o 20% logo i o 10% nagrody, a resztę proporcjonalnie zmniejszcie"

2 komentarze:

  1. "test korytarzowy" - zawsze jak widze/slysze ta fraze to wiem, ze bedzie ubaw i wszystko co nastepuje po tym nie jest juz przeze mnie traktowane powaznie. nie ma opcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej o teście korytarzowym: http://pl.wikipedia.org/wiki/Test_6-minutowego_marszu

    OdpowiedzUsuń

Szczyt wszystkiego