Copywriter (mejle zebrane)

 „Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”

Komentarze

  1. to wciąż żyje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Światło świetności! Twój post jest zarówno wnikliwy, jak i dobrze przygotowany. Dziękujemy za podzielenie się cennym punktem widzenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Statki na redzie

Top of the top

Upalona babka

Statki na redzie

Rozumiem