Poprawnie

"Wszystko poprawnie i zgodnie ze sztuką, ale brakuje mi w tym fajności"

Komentarze

  1. no i co w tym takiego ?
    są pewne, nazwijmy to, w miarę ścisłe metodyki i parametry oceny pracy graficznej czy ogólnie - artystycznej, i do zgodności z best practices przyczepić się nie można, a jednak praca nie podoba się, ot po prostu - nie podoba się.

    OdpowiedzUsuń
  2. "nie podoba mi sie" to jedna z moich ulubionych uwag merytorycznych:)
    aaa, poprosze równiez o wykres, tabelę i parametry do oceny sztuki, bo reklama jest sztuką, użytkową, ale sztuką

    OdpowiedzUsuń
  3. "Śmiech chłoszcze obyczaje" pozwolę sobie przypomnieć Bergsona i zaryzykuję stwierdzenie, że miał na myśli wszelkie normy w tym również "best practice". Naprawiajmy rzeczywistość śmiechem, bo o to chodzi autorowi tego bloga.
    Co do parametrów pracy ogólnie artystycznej (rozumiem, że chodzi o sztukę) to gdy czytam "parametry" przypomina mi się Pan Boop, dla którego A.Rimbaud nie był poetą, ponieważ używał statystycznie mało słowa "wyobraźnia" oraz Pan H. Peyre, który nie zaliczył Ch. Baudelaire do symbolistów, ponieważ znalazł słowo "symbolizm" zaledwie w trzech miejscach.
    Miriam napisał piękny esej na temat krytyków impersjonistów, których ulubionym komentarzem był "nie podoba mi się i już". Umberto Eco poświęcił szaleństwiu katalogowania kilkaset stronic i trudno się z nim nie zgodzić.
    W kwestii sztuki i reklamy staram sie rozgraniczać te dwie dziedziny. Trochę przynudziłem, ale na swoim blogu mam do tego prawo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Copywriter (mejle zebrane)

Statki na redzie

Top of the top

Upalona babka

Statki na redzie

Rozumiem