„Wasz copywriter połyka końcówki” -----"Niech copywriter zawsze szczytuje przed wlaniem i po wlaniu" -----"Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?"----- "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował"----- „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” -----"Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony"----- "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" -----"W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" -----"Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści"----- „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”----- „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”
ten blog podtrzymuje mnie na duchu, zanim tu trafiłem wydawało mi się, że to ja dostaję "fajne" informacje od klientów w toku analizowania ich firm :))), widzę, że branża IT jest jednak druga ....
OdpowiedzUsuńpozdrawiam branżę IT i czekam na jakieś mejle
OdpowiedzUsuńczezet@interia.pl
U mnie dzisiaj: "Niech grafik przeniesie ten wykaz na kolejną stronę i rzuci na jakąś apelkę (aplę) z magiczną magentą".
OdpowiedzUsuńa grafik ma różczkę?
OdpowiedzUsuń