piątek, 5 października 2012

Hasło

Mejle zebrane: "Czy to hasło jest takie długie świadomie?" "Prośba o przygotowanie takiego hasła ogólnego, najlepiej takiego hasłowego" "Może hasło damy takim charakterystycznym fontem do haseł, a resztę tekstu takim spokojniejszym?" "Nie chcemy hasła na podłodze, bo ludzie muszą je czytać ze spuszczonymi głowami" "Dajmy hasło, które zachęca w bardziej bezpośredni sposób, żeby ludzie poczuli, że muszą" "Prośba, żeby na woblerze było hasło w stylu: stop, baczność" "Wszystko jest z innej bajki, może hasło to jakoś zepnie?" "W haśle brakuje akcentów imageowych, mam na myśli jakieś wizerunkowe słowa klucze" "Wyboldowanie w haśle słowa "wyjątkowość" nie jest niczym wyjątkowym" "Pamiętajcie, że promocja ma sprzedawać, a zaproponowane hasła są za mało intrygujące" "Mam sugestię, żeby skrócić hasło do niezbędnych słów" „W hasłach promocyjnych używajmy słów mocnych i dosadnych, na przykład kup teraz” "Dobrze gdyby hasło było fajne i kreatywne, ograniczało się do dwóch, trzech słów nie więcej i mówiło o usłudze - "proste i szybkie rozwiązanie" "Biznes też potrafi być na luzie, może hasło dać odręcznym fontem" „Podoba nam się hasło ze słowem misja, poszukałabym jednak innego słowa, które bardziej oddaje challenge”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczyt wszystkiego