Copywriter (mejle zebrane)

„Wasz copywriter połyka końcówki” "Niech copywriter zawsze sczytuje przed wlaniem i po wlaniu" "Tak ułożony tekst daje efekt zwisania w powietrzu, co na to copywriter?" "List mailingowy proszę przekazać copywriterowi, żeby go wyklarował" „Copywriter pisze jakimś dziwnym fontem” "Tekst jest za oszczędny w słowie, dlatego prośba, żeby copywriter wykorzystał całą szerokość strony" "Nie wiem jak to ująć, napiszmy to po copywritersku" "W layoucie nie widać entuzjazmu grafika i polotu copywritera" "Podesłany tekst proszę zmodyfikować marketingowo, a następnie przekazać copywriterowi, żeby go odmarketingowił i przekuł na język korzyści" „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin” „Czytając ten list, ma się wrażenie, że copywriter chce szybko skończyć”

Komentarze

  1. „Potrzebujemy copywritera, który ma zacięcie prawnicze i zna się na środkach ochrony roślin”, powinien też mieć pojęcie na temat chaosu deterministycznnego - w matematyce i fizyce

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pardą, ja starej daty jestem, ale co ma copywriter wspólnego ze składem tekstu? Zawsze myślałam, ze jestem prostym detepowcem a tu proszę takie o...

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak bliżej mu do składu tekstu niż do środków ochrony roślin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o pisanie fachowych tekstów na zamówienie to korzystam z usług firmy http://www.laetari.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe dobra stronka. Pasuje tutaj :D

      Usuń
  5. Ja pisze sam teksty, w końcu umieszczam je na swojej stronie i chcę się pod Nimi podpisać

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Copywriter (mejle zebrane)

Statki na redzie

Rozumiem

Top of the top

Upalona babka

Statki na redzie

Rozumiem